Nelly Bokestig Engberg

fredag

Publicerad 2011-05-06 12:21:12 i Allmänt

Gääääsp. Herrejisses vad trött jag är. Åkte ju till Adam runt halv 11 igår
för att kolla på film, rätt vad det är så vaknar jag till och klockan är halv 5?
Sist vi hade kollat på klockan var hon 3 någonting men båda två ha somnat
typ samtidigt.
Att kliva upp och gå ut till en kall bil på morgonen sådär var ju inte det mysigaste
jag har gjort. Sov iallafall till 11 nu så några timmar sömn blev det ju.

Tänkte nu att jag ska ta tag i skolan. Ehm. Mm. Wish me luck.


Vi såg allafall på The Rileys och jag tyckte att den var så himla fin!
Det var verkligen en mening i den filmen. Jag satt och "åh" "näe" "men guuud"
"sötgubben" "tittaaa" under hela filmen så den borde verkligen alla se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela