Nelly Bokestig Engberg

friends

Publicerad 2011-05-05 11:14:28 i Allmänt

Igår hade jag en kompisdag. Vill ha mer kompisdagar, det är ju så roligt?
När jag får min lägenhet och den är klar ska jag tvinga alla mina kompisar
att hänga där hela tiden.


Började med att luncha med mamma och traffiqpersonalen med thaimat, sjukt gott.
Mötte därefter upp Linn och vi smidde cypernplaner. Gjorde pass, köpte likadana
rosa solglasögon till alla, åt glass och förberedde tröjor som vi ska ha. Sweet.
Försökte ta en vårbild också men det gick sådär, efter 10 försök med självutlösaren
gav vi upp.


På eftermiddagen gick jag runt sidsjön med Petra, hon bestämde hur jag skulle
göra med mitt liv och jag är fett på. Haha.


Åkte hem till mamma och käkade middag och sen på kvällen kom Cassi förbi
för te, ost och kex. Tror inte att vi åkte hem någon av oss förrän klockan 12 typ.
Hon var dessutom helt inne på Petras linje om vad jag ska göra med min situation
nu så jag kör bara hårt så kanske ni får märka resultat sen. Hehe.

3 vänner på en dag, i love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela