Nelly Bokestig Engberg

fullt upp

Publicerad 2011-05-12 23:33:25 i Allmänt

Har haft en späckad kväll.


Anlö - Träffa familjen som ev ska ta över Skrållan.
Hundarna fick bus och härja i 1,5 timme.

Sundsbruk - Kollade på en soffa hos Mia som jag ska ha. 

Indal - Hämtade Dennis på campingen och skjutsade in honom till stan. 
Där fick hundarna även springa lite till, dock en annan hund. 

Stan - Lämnade lite grejer hos Johannes.

Hem - Har suttit och pratat med Cassi om vänner och druckit te.

Nu ska jag fan sova. Jobbar 11-23 imorgon. Sköönt. 
Ska dock vara på Domsaga på kvällen och bossa istället för Lillan
vilket är sjukt roligt. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela