Nelly Bokestig Engberg

inredning!

Publicerad 2011-05-03 22:50:42 i Allmänt

Det börjar närma sig inflyttning nu. Jag håller på att spricka av lycka!
Tror dock att det kanske kommer ta lite längre tid för de ska lägga nytt
golv och sådana saker, nytt handfat ska in. Skåpluckorna ska på lackering,
allt ska målas om och nya tapeter ska upp.
Men det gör ingenting för det kommer att bli den finaste lägenheten i hela stan!
Jag har valt två tapeter till hall och kök som faktiskt är från Rusta, tro det eller ej.
Men jag tröttar ju ganska snabbt och då är det onödigt att köpa någon dyr.
Även om det inte är jag som står för kostnaderna.
Hallen:
Den här tapeten ska få pryda hela hallen och så ska jag ha en svart
tambur major till. Så allt är i svart och vitt där, då blir det enkelt att
pryda med färger till. Som typ en rosa matta...

Köket:
Här ska jag ha en fondvägg som bara skriker Nelly. Sen kommer jag ha vitt bord,
vita stolar, vita köksluckor och limegröna detaljer till så som kakfat, tallrikar mm.
En riktig färgklick med andra ord och neutrala möbler.
Tvrummet ska jag måla istället för att tapetsera. Där ska jag ha vita väggar
med en turkos fondvägg. Sen går alla inredningsaker i limegrönt, turkost och rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela