Nelly Bokestig Engberg

just me and my shoes

Publicerad 2011-05-18 22:12:36 i Shopping

Jag och Linnsan åkte på Birsta idag. Jag skulle handla ett par shorts och
ett par gladiatorsandaler som jag kunde ta med mig när vi åker imorgon (!!!).
Sagt och gjort. Tittade och hittade. Hur bra kan det bli?
Kom dock hem med 3 par skor istället för 1 par... Men skopunkten är skopunkten.
Ingen idé att ens tänka att man ska klara sig. Deras erbjudande blir liksom ett "måste".
Hittade ett par assnygga svarta short på Bikbok också, halva priset dessutom.
Men det får ni se när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela