Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2011-05-14 11:15:40 i Allmänt

Bästa dagen på veckan är här! Lovely.

Världens bästa lördag ska spenderas med Linn! Som alla andra dagar den här veckan..
Hahaha. Äsch då. Idag är uppvärmning för Cypern på fredag och det ska bli sjukt kul.
Jag, Linn, Linda och Josefine kör privatförfest innan vi dansar ut på krogen.

Ska köpa bär och jordgubbar och pimpa drinkarna lite extra (innan jag börjar shotta).
Innan ska ska vi dock ner på stan och köpa hårfärg till mig och hitta något roligt
till Linnsan att ha på sig.

Jag kör på rock/gulligt ikväll. Älskar att kombinera olika stilar. Visar kanske sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela