Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2011-05-07 11:27:06 i Allmänt

God morgon!
Strålande sol sken in i mitt rum idag, kunde inte bli mycket bättre än så.
Jag tänkte faktiskt ta en dusch nu, slänga på mig bikinin och gå ut och lägga
mig. Vi är ju inte direkt bortskämda i Sverige med sånt här väder så man
får passa på.

Annars så börjar jag jobba klockan 5 idag igen, lite småtärt för ikväll kommer
garanterat alla vara ute eftersom att det är finväder men what to do.
Pengarna ska in, så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela