Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2011-05-02 13:53:31 i Allmänt

Nu är jag nyduschad och påklädd. Duktigt av mig.
Har gjort en körjournal nu på förmiddagen och ska alldeles strax ta ut
mitt älskade lilla djur på en promenad.


Ska in till stan sen och göra ett pass med Linn och fika med Cassandra.
Låter som en väldigt trevlig och enkel måndag.
Tänker igronera att jag har hur mycket skolsaker som helst att göra.
Försöker härda och tänka att det bara är 6 veckor kvar men det är förbannat
svårt när man inte vill. Har liksom tappat lusten till att vara duktig.


Blir så när det är struligt i livet, det man borde fokusera på orkar man inte.
Menmen. Fika och gossiptimes har alla rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela