Nelly Bokestig Engberg

Max

Publicerad 2011-05-30 01:09:40 i Allmänt

Låg i sängen tills kvart över 5 idag, förstår ni hur förkyld man är då?
Förflyttade mig till soffan och runt 9 så masade jag in mig i duschen.
Mådde lite bättre och hämtade upp Klingen för att åka och äta bakismat på Max.
Ingen av oss hade ätit något alls idag så det satt riktigt fint.
Vi satt och chillade där en timme innan jag åkte hem igen för att träffa mamma :)
Ska sova nu och hoppas att jag mår lite bättre imorgon.

Intressantare dag än sådär var det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela