Nelly Bokestig Engberg

nelly.com

Publicerad 2011-05-31 23:20:29 i Shopping

Fick panik förut över nästa vecka.

Lärarmiddag - Klänning
Onsdag - Klänning
Torsdag - Studentklänning, check.
Fredag - Klänning

Studentklänningen har jag ju (den finaste) men jag ville förnya lite och inte ha
något jag haft innan till de andra dagarna så jag klickade hem lite från Nelly.
Världens bästa och enklaste sida. Trillar ner i brevlådan redan på torsdag - ja tack.



Har lite hatkärlek till de här skorna men fan, jag tänker på dem varje gång jag är på
hemsidan så det var lika bra att slå till. Tänke ha dem tillsammans med den blå klänningen
på sluttampen nästa fredag tror jag.
Den lilla blommiga kanske passar bra till onsdagen, lagomt liksom.
Lärarmiddagen är fortfarande det stora problemet... Hur fin ska man vara då?

Handlade även 3 tröjor på Bikbok förut idag... Kanske visar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela