Nelly Bokestig Engberg

ny bikini

Publicerad 2011-05-05 16:43:37 i Shopping

Sådär. Nu har jag 3 nya bikinisar till Cypern. Då borde jag klara mig.
Idag blev det en knallgul ifrån HM.
Cassi fick sitta i omklädningsrummet och se på när jag testade lite olika.
Det är bra med henne för hon är ärlig rakt igenom så nu vet jag att den
jag valde faktiskt blev bäst - och billigast, vilket bara är ett plus.
Vi hitta även Cassis studentklänning som är så fin att jag bara dör. Tycker
hon passade helt sjukt bra ut i den men det får hon visa själv om hon vill.

Nu ska jag ut med mamma och Bisse till kävsta och sen ikväll vill jag hitta
på lite bus känner jag. Man får ju passa på när man har hundvakt!


Hittade en bild på trosorna till men dom matchar såklart! :)
Då har jag en korall, en svart/rosa och en gul. Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela