Nelly Bokestig Engberg

ny vecka

Publicerad 2011-05-16 10:19:28 i Allmänt

Måndag.

Ny vecka efter helgen. Förutom att jag tappade min kamera på stadshuset
så har den här helgen varit sjukt grym. Jobbade i fredags, var ut i lördags
och igår så hade jag bakisdag hos mamma. Petra var här också och vi försökte
lägga ihop våra minnen till ett enda stort som sträckte över hela kvällen men
det höll inte riktigt.

Jag fick iallafall en rolig lördagskväll och en mysig natt så jag är helnöjd :)

Den här veckan kommer att gå som en berg och dahlbana iallafall.

- Idag så ska jag lämna Skrållan hos nya familjen på Alnö över dagen och imorgon
så kommer hon troligen att få flytta dit. Dom ska ha henne över natten och går
det bra så hämtar vi henne inte igen.

Med andra ord så kommer jag att vara ett vrak och hata hela världen samtidigt som
jag måste ta tag i massa skolsaker och jobba.

+ På onsdag så ska jag umgås med tralala efter som att ...
+ ... På torsdag åker vi ner till Stockholm!!!
+ Fredag morgon åker vi till Cypern! Värme, Sol, Vänner, god mat och goda drinkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela