Nelly Bokestig Engberg

one day to go

Publicerad 2011-05-18 11:51:29 i Allmänt

Vaknar av att Linn ringer och tjuter om att hon är sjuk. Att hon har feber.
Vi åker imorgon och det här är inte okej. Inte inte inte inte inte okej.
Så nu ska mamma Nellson åka in till stan och ta hand om stackarn. Vi måste
köpa massa grejer också så det här är helt fel läge att bli dålig. Jävla människa!!!


Idag så måste jag köpa ett par nya shorts då mina har blivit 32039403 storlekar
för stora. Skulle kunna få plats med en människa extra i dom. Jävla skit.
Någon som vill ge mig 7 kilo? Älskar dom där shortsen :(
Men först måste jag in på Videoteket och sen på banken. SEN kan jag shoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela