Nelly Bokestig Engberg

onsdag 2

Publicerad 2011-05-04 11:11:27 i Allmänt

Haha. Såg att jag hade skrivit att det var onsdag igår på en rubrik. Yr tjej.
Gick runt sidsjön med Linnson igår på kvällen, fan vad skönt det var.
Älskar det där stället. Det känns liksom som hemma. Alla fina minnen vi
har därifrån. Första gången jag och Petra badade där, då jag hängde med
Pontus, Jon och Victor en sommar, där jag och Martina tog första doppet 1 maj,
där jag legat med Johannes på bryggan, där jag säkert gått 1000 varv
med diverse vänner och pratar om livet. Det är helt underbart.

Sitter iallafall hos mamma nu, jag klev upp klockan 9 idag. Vad ger ni mig för den?
Jag och Linn ska göra ett nytt försök i att göra ett pass idag så att vi kan åka till
Cypern utan att bli stoppad i incheckningen. Efter det ska jag käka lunch med mamma
och växla in pengar på forex. Nu jävlar är det nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela