Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2011-05-03 13:25:02 i Allmänt

Kanske ska berätta för er varför mitt humör går som en bergochdahlbana
egentligen.
Jag har blivit allergisk mot min hund och kan inte ha kvar henne. Hon ligger
ute för omplacering nu men om vi inte hittar någon så måste vi avliva henne.
Vilket kommer att bli nästa vecka isåfall.
Jag är så himla ledsen så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen,
hon har ju varit min och Johannes hund i 2 år nu och att det här händer
samtidigt som vi gör slut är en marddröm. Att tappa dom 2 närmaste på en
och samma gång är hemskt.


Men jag vet att jag klarar det. Jag hoppas för allt i världen att jag hittar någon
som kan ta henne och ge henne världens bästa liv.
Jag har skyllt på andra saker som om att det hade varit det som gjorde mig ledsen
och arg men det är det inte. Det är min lilla Skrållan. Min älskade lilla vovve.

I skrivande stund så ligger hon i mitt knä med huvudet på tagentbordet.
Hon är så himla fin och så himla go. När jag är ledsen kommer och hon
och tröstar mig och har ingen aning om att det är henne jag sörjer. ♥

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-05-12 15:31:24

Usch, hoppas du hittade ett nytt hem åt din söta vovve.. Jag mailade på annonsen på blocket som du hade ute men fick aldrig något svar så jag hoppas att ni hittade ett nytt hem så ni slapp ta bort hon, annars om hon inte har nytt hem och fortfarande finns så kan jag hemskt gärna ta hon. Svara gärna på kommentaren och gör det via min blogg i så fall.

Ha de gott! // Therese

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela