Nelly Bokestig Engberg

planering

Publicerad 2011-05-07 19:43:36 i Allmänt

Sitter och pratar med Linn, hon ska med ut ikväll.
Klockan var 18.00, jag skulle hämta henne klockan 23.10.
Det här kände hon sig grymt stressad över, att hinna göra sig i ordning.

Själv så presterar jag bäst under press, kan med andra ord kan jag göra mig i
ordning på 30 minuter med dusch,smink, hår och kläder.
Har jag tid däremot så kan jag vela fram och tillbaka i 5 timmar.

Gjorde iallafall ett schema till henne, såg ungefär ut såhär.

1. Duscha
2. Välj underkläder, sätt på dig dom
3. Ät
4. Välj kläder
5. Fixa håret
6. Välj kläder igen
7. Sminka dig
8. Bestäm dig för vilka kläder du ska ha och ta på dig dom
9. Byt om till det du valde från början
10. Ta på dig jackan och gå ut
11. Hämta det du glömt
12. Åk

Känner ni igen er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela