Nelly Bokestig Engberg

söndag

Publicerad 2011-05-08 12:31:16 i Allmänt

Jag dansade igår, helvete vad jag dansade.
Sjukt roligt med en spontanutgång.
Mötte upp Linda och co och kikade in på stadshuset, gick därefter på Svenssons
och där började jag dricka. Startade upp med en jäger/redbull och efterdet
så gick det som det gick.
Jag och Linn drog på Memento där det var ett helt sjukt drag och alla roliga
människor i hela världen tror jag. Vi shottade både 1,2,3,4 och 5 gånger så
det gick som det gick. Hade ju lätt roligast på dansgolvet, tror vi syntes en del också.

När Memman stängde så åkte jag upp med Oggy till 7 sines där Kling, Biff, Anton
och Lafta höll hus. jag tror att vi åka därifrån runt 5 någon gång.

Jag hade converse på mig igår och idag så är dom nästan helt sönder i ena hälen.
När man dansar sönder ett par converse så gör man det jävligt bra.
Ett tecken på en grym kväll helt enkelt. Nu är det bara att tagga till Aiya Napa om 12 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela