Nelly Bokestig Engberg

söndag

Publicerad 2011-05-01 17:49:36 i Allmänt

Den här helgen har varit så fruktansvärt rolig och värd.
Det har varit lite jobbigt med en massa tankar och känslor men
i goda vänners lag kan man ju inte göra annat än att skratta och må bra.
Människor med positiv energi och värmande råd och komplimanger.

Runt 6 imorse så knallade jag och Pontus hem ifrån Biffen, då hade jag inte
sovit sen i torsdagsnatt.

Står på jobbet nu men jag berättar mer sedan med bilder! Sinnessjuka bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela