Nelly Bokestig Engberg

tapeter

Publicerad 2011-05-31 23:56:47 i Allmänt

Okej. Klappat och klart.

Hallen blir tapetserad med mönster av tidningspapper.



Köket får en fondvägg, resten blir vitt inklusive möbler och skåpluckor.
Limegröna detaljer till.



Tvrummet får också en fondvägg i tegelmönster. Tänkte ha en turkos vägg först men jag
skippar faktiskt det. Ska ha en stor Zebratavla mitt på väggen till. Lite New York känsla.



Sovrummet
har bara en vägg som är "hel". Resten är det snetak över så därför gör jag bara en
vägg där också. Här får det bli lite romantisk lantlig känsla.



Alla tapeter är ifrån Rusta.
Förstår ni hur mycket jag längtar nu? Skulle ju ha flyttat in imorgon men dom ska lägga nytt g
golv och det är lite svårt att bo utan golv men så fort de är klara får jag flytta in.
Jag kommer ha världens bästa lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela