Nelly Bokestig Engberg

the day

Publicerad 2011-05-19 13:38:01 i Allmänt

Dagen som vi räknade ner till så himla länge. 144 dagar började vi på
och nu är det här. Hur underbart är inte detta? om 24 timmar så ligger
jag förhoppningsvis på en strand vid medelhavet och en drink i handen!

Jag beställde ju en bikini från StyleByTyra den 29 april, dom skickade den
i fredags men det har fortfarande inte kommit. Så jävla tråkigt då jag verkligen
ville ha med mig den men jag får helt enkelt spara den tills i sommar.
Ska vi slå vad om att den kommer imorgon? 

Har iallafall käkat lunch med mamma och Isak nu på Biteline. Fick en resepresent
av mamma men som jag inte får öppna än... Spännande.
Känner jag min mamma rätt så är det något jag verkligen vill ha.
Nu tänker jag faktiskt ta en powernap så jag orkar vara vaken hela natten.
Det har jag gjort mig förtjänt av. Haha. (Jag som var så duktig och gick på skolan
imorse... Eh...Opps.).

MEN HA DET BRA ALLA HÄR HEMMA! ♥
Aiya Napa 20-27 Maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela