Nelly Bokestig Engberg

tisdag

Publicerad 2011-05-17 11:39:58 i Allmänt

Igår var en sån där feelgood dag även om jag var lite deprimerad över hunden.
Jag åkte och lämnade Skrållan hos familjen på Alnö och det gick jättebra.
Dom gick ut och gick så att hon inte skulle se att jag åkte och det hade inte
varit några problem alls.


Efter det så hämtade jag mitt pass och hämtade upp Linn.
Vi åkte till Martina och bokade tågbiljetter ner till Stockholm på torsdag.
Nu känns det verkligen som om att det är nära!
Cassandra joinade oss och så satt vi och surrade ett tag. Tjejsnack :')


Tog med mig Linn och hämtade Skrållan igen, allting hade gått hur bra som helst
så det är verkligen en lättnad. Vi åkte på Max och handlade mat och sen på
eftermiddagen och kvällen var vi hos J så att han fick träffa Skrållan en sista gång.
Åkte hem till mamma medans han spelade fotboll också så att hon fick säga Hejdå.
Såg på varghunden, världens bästa film! Gud vad jag grät när han började yla efter
att hans mamma hade dött. Ville bara dö då.


Alltså det här är så jävla sjukt. Idag kommer troligen att vara sista gången i
mitt liv som jag får träffa min hund? MIN hund. Som jag har haft sedan hon var valp.
Det här är ju min bebis? Mitt barn. Så ska hon bo någon annanstans? Utan mig?
Jag får väl se hur den här dagen kommer att se ut. Ska åka med henne till farfar
så att han också får träffa henne innan det är för sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela