Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2011-05-12 16:21:07 i Allmänt

Hehe. Mår rätt gott idag. Hade superroligt igår.
Klev faktiskt upp och gick på skolan halv 9. Sjukt duktigt.
Väckte Martina, Cassi och Dessan i samma veva. Ska jag gå
dit så ska fan resten det också!
På lunchen gick jag på stan med Linnson iallafall :) Hon fick göra
av med en massa pengar och jag kollade på. Muhaha.


Åkte till farfar och fikade sen, satt i säkert 2-3 timmar? Monika
hade ju bakat 4 olika kakor och bullar så det satt som en smäck.
Fin middag måste jag säga.
Jobbade mellan 17-22 sen så blev det Memento med Cassandra,
hade jävligt kul. Lugnt men roligt iallafall. Var med J hela kvällen
näst intill. Skönt att kunna umgås :)


Åkte hem runt 11 imorse och hade legat med täcke och Skrllan i
soffan sen dess. Myyys.
Nu ska jag och hon åka till Alnö iallafall och träffa My och Johan som
eventuellt ska ta över henne nästa vecka :) Jättetrevliga och bra så
jag hoppas att det här går vägen.


Intressant inlägg? Nja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela