Nelly Bokestig Engberg

trotsar blåsten

Publicerad 2011-05-10 19:58:55 i Allmänt

Klockan 10 idag ungefär bestämde jag och Linn att vi skulle
ta med oss fika upp till Sidsjön och ligga och steka. Vilket vi gjorde.
Dock så blåste det så det så vi höll på att frysa ihjäl men vad fan,
man är väl en vikting och härdar.
Efteråt så satt vi oss i en kokande bil i säkert en halvtimme för att
bli lite varma igen. Haha. Tog med oss fikat till bilen istället och hade
picknick där inne. Funkade ju minst lika bra.


Innan jag skjutsade hem henne så åkte vi på fyndlagret för att hitta
matbord och stolar till mig, och jag hittade det ultimata bordet.
Det var inte runt som jag först hade tänkt mig utan avlångt och gjort
för 6 stolar med världens finaste ben. Dessutom omålat och olackat
så det är bara att måla direkt på. Jag dör av lycka!
Hoppas att det är kvar när jag kommer hem ifrån Cypern och får pengar
igen till att köpa det. 

Nu har vi nyss grillat här hemma hos pappa och tagit en promenad så
min kväll känns rätt klar. Måste komma på något att roa mig resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela