Nelly Bokestig Engberg

1 advent

Publicerad 2011-11-07 13:56:43 i Allmänt

Den 27 Novemver är det första advent.
Jag som älskar julen men är något annat
längtar så att jag håller på att dö. Jag vill
julpynta nu! När är det okej att börja?
Ska man göra det samma helg som första
advent eller kan man börja redan nu?

Shit det är ju inte ens snö på backen än.
Förra året vid den här tiden så hade jag
allting klart, jag visste vart jag skulle fira
både jul och nyår. Nu vet jag ingenting. Jag
och Johannes håller på att fundera över om
vi vill ta det lugnt eller slå på stort.

Vet ni hur ni ska göra?

Så här såg en liten den av våran förra jul ut i våran gamla lägenhet ♥


Jag hade julpyntat hela lägenheten och ville promt ha en julgran men Johannes
tyckte att det var jätteonödigt. Men sen en dag när jag kom hem ifrån jobbet
halv elva på kvällen så stod den här granen i vardagsrummet, pyntad och med tänd ljusslinga.
Jag började tokgråta av lycka och kunde inte prata med Johannes då för han
jobbade natten. Men den var en sån här stund med fulländad lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela