Nelly Bokestig Engberg

breaking dawn

Publicerad 2011-11-18 14:36:42 i Allmänt

Ikväll så jobbar jag 17-23 men sen så ska jag och hjärtat på nattbio ♥
Visste inte ens att det fanns nattbio här i Sundsvall men
Johannes har en förmåga att hitta allt som han vill hitta. Hihi.

Var nere hos mamma och lånade hennes badkar och åt i mig några hårdmackor
så jag mår lite bättre, även om jag blev väldigt yr av badet.

Nu ska jag iallafall försöka att rycka upp mig och städa mitt kök innan jag gör
mig iordning för jobbet. Får väl se hur det går för mig att jobba.
Hoppas att jag är pigg nog till Bion bara, vill verkligen se den här filmen.


2009. Åh. Små barna vi var. 17 år och kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela