Nelly Bokestig Engberg

Publicerad 2011-11-03 20:33:36 i Allmänt

Åh! Äntligen! Nu är det alldels snart pojkvänsmys ♥ ♥ ♥
Som jag har längtat. Nu tycker ni säkert att det är jättekonstigt
eftersom att vi sover med varandra varje natt men sen
i tisdags så har jag somnat innan han har kommit hem och
båda två har varit iväg på andra saker under dagarna.

Imorgon hade vi bestämt att vi skulle vara med varandra
hela dagen och ta igen allt men självklart så fick jag jobb
11-17 istället, som jag såklart inte kan tacka nej till.

Näe. Vissa veckor går bättre än andra, man får ta vara på
den tiden man har till 100%. Annars ångrar man sig så att
börjar gråta när man inser att det är försent.

Är det inte märkligt att man faktiskt kan sakna någon som
man sover med varje natt? Jag tycker att det är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela