Nelly Bokestig Engberg

God morgon!

Publicerad 2011-11-01 07:26:31 i Allmänt

God morgon. Jag vaknade av Johannes väckarklocka
och kunde inte somna om så jag tar igen lite datatid
som jag missat de här två dagarna.

I söndags så låg vi som sagt i sängen till 16.00.
Hjärtat bjöd mig på Dragon House och efter det
så bjöd han på bio. In Time. Superbra film verkligen.

Igår så åkte vi på Dollarstore där vi plockade ihop allt
vi ville ha och sen så tar han mina grejer och betalar
det också. Även fikan efteråt. Alltså. Hur underbar?
Det går inte att beskriva hur lycklig den här människan
gör mig.

Jag var med Cassandra på eftermiddagen och sen
var jag på personalmöte. Sen så hade vi måndagsmys
med kräftstjärtar och soffmys framför en film.

2 riktiga pojkvänsdagar, men nu är det tillbaka till
verkligheten igen med jobb och annat nödvändigt.
Jag ska börja med att diska och tvätta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela