Nelly Bokestig Engberg

Helt slut

Publicerad 2011-11-10 20:52:19 i Allmänt

Idag så har jag fått varit med 7 små barn mellan 1-3 år. Det har varit helt fantastisk roligt och jag har fått gosat hela dagen. Helt underbart.
När jag kom hem så stensomnade jag mellan 16-19 vilket kanske inte var det bästa. Hoppas att jag kan somna inatt iallafall för imorgon börjar jag halv 9 och sen efter dagiset är det direkt vidare till Videoteket 16.00.
Nej nu ska jag passa på att mysa med hjärtat innan det är läggdags. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela