Nelly Bokestig Engberg

humbelehumbele

Publicerad 2011-11-15 13:46:34 i Allmänt

Inser att min blogg inte är det roligaste att läsa just nu.
Och mobilbloggen blir bara damp. Varför lägga upp samma bild 2 gr?
Går inte att gå in och ändra heller.

Har nyss ätit lunch hos mamma och nu bakar jag bullar, igen.
Jag älskar verkligen att baka. Älskar min egna lilla receptbok där jag kan skriva
ner alla recept som jag tycker om. Gör ju mycket eget också.
Så kul att ha kvar sånt när man blir äldre. Jag använder mammas som hon skrev
i min ålder konstant. Har några riktiga familjerecept som går i arv.

Kul blogg var det ja, hehe. Näe. När jag blir frisk igen och helt
återställd så ska jag vara roligare och lite mer som vanligt. I promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela