Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2011-11-03 11:32:49 i Allmänt

God morgon :)

Jag ligger i soffan och surar över att
mina julskumtomtar är slut. Fail.
Jag och Petra köpte igår, så jävla gott.
Förstår inte varför det inte finns året om
fast i andra former än en tomte.

Igår så var det full rulle hela dagen.
Jag och Petra åkte ut till Birsta med mina
kusiner på dagen, dollarstore och sist stan.

Vi gick runt sidsjön på eftermiddagen och
på kvällen såg vi först London Boulevard
och därefter gick vi ner till kusinerna igen
som bor hos mamma och kollade på Bad Teacher.

Tyckte att båda filmerna var riktigt bra faktiskt.
Vi drog en snabb krogrunda sen runt 12, nyktra dock.
Avslutade på Max innan det blev sängen.

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att åka
till stallet, var nästan en vecka sedan jag var där
så det känns bra. Ska bara dra i mig lite frulle först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela