Nelly Bokestig Engberg

Friendship

Publicerad 2011-10-27 17:18:25 i Hemma hos mig

Cassi kom förbi förut för en fika innan hon skulle åka och jobba.
Tycker att vi har bra fikaträffar, ungefär 1 gång i veckan. Det är viktigt att ta sig tid
för sina vänner, glöm aldrig det!



Jag bjöd iallafall på rostad macka med en egengjord "gegga" på cream fraise,
vitlös & örter mjukost, paprika & chili mjukost, torkade kantareller och bacon
med rödlök och ost på toppen. Massa kryddor såklart också.
Så jävla gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela