Nelly Bokestig Engberg

iphone

Publicerad 2011-10-10 13:47:19 i Allmänt

Min kameraladdare har varit på vift så jag har inte velat blogga.
Text överallt är ju sådär kul tycker jag.
Ska möta upp Linda och få den imorgon ser det ut som :)
Men just nu så har jag den nya bloggappen att avända dessutom.

Lovely.

Något som är mindre lovely var att min käre pojkvän skulle uppdatera
min telefon igår så jag kunde spela Worldfeud mot honom. Jaha, tänkte
inte mer på det.
Sen när han står där och ska vara klar så ger han mig en blick som gör
att jag totalt går sönder.
I uppdateringen så försvann allt. ALLT. Det fanns inte en grej kvar.

Jag hade alla sms sparade från den dagen vi träffades för 2,5 år sedan.
Alla mina bilder. Alla mina kontakter. Alla mina lösenord och koder på
diverse ställen. Mina bilder och minnen ifrån Skrållan. Rubbet.
Det kändes ungefär som om att någon hade stulit mitt liv sedan 3 år
tillbaka då jag köpte min iphone. Som om att det aldrig hade hänt för
det fanns inga bevis. Allt blev bara svart och tomt. Jag grät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela