Nelly Bokestig Engberg

iransk luftballong

Publicerad 2011-10-26 10:20:18 i Hemma hos mig

Igår så hade vi en riktigt par-dag. Vi tog oss bland annat ut till Birsta
för att jag skulle köpa guldtröjan från Gina Tricot. Vilket jag inte gjorde.
Den var inte alls lika snygg i verkligheten.

Kom istället hem med en ny kökslampa.
Johannes kallar den för Iransk Luftballong. Men den är så fin ♥
Åh. Ser dessutom någonting i mitt kök på kvällarna nu. Stort plus.





Natt / Dag



Åhlens 299:-, fanns även i turkost vilken borde ha varit ett självklart val
för mig men jag bestämde mig för en vit då det håller längst.
Det passar liksom till allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela