Nelly Bokestig Engberg

Miss Pittra Eko

Publicerad 2011-10-26 15:36:44 i Allmänt

Kom nyss hem ifrån stan med Petra.
Vi har knallat runt hela dagen - shoppat och fikat.
Planerade inför helgen och tog igen allt vi missat nu när hon varit på semester.
Av någon anledning så spårar det alltid ut när vi går ut tillsammans.
Kanske beror på att vi blir som 16 år igen då. Jag vet inte.

Ett exempel är från i våras.

Vi har tappat bort varandra och jag får ett sms.
Sms ifrån Petra Ek - Har jag min mobil hos dig?
Jag - Jag vet inte :o

Hur full är man om man frågar efter sin egen telefon
och hur full är man om man inte förstår att någon frågar efter sin egen telefon från sin telefon?

Det är ju något visst med sin bästa kompis. Man bara mår.


Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-10-26 20:35:58

hahaha asså fan va kul det va då petra smsa det där!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela