Nelly Bokestig Engberg

regn och rust

Publicerad 2011-10-28 15:09:41 i Allmänt

Näe huva hörreni. Jag tycker inte om det här.
Åkte till stallet 11 idag, inte det mysigaste vädret
att rida i. Martina kom iallafall förbi på en trevlig
fika efteråt så det var roligt. Tog igen lite tid minst sagt.

Har nyss kollat på Irené Huss nu med Johannes.
Riktigt, riktigt bra var den. Ska se 3an (av de nya)
ikväll när jag kommer hem.

Åkte nämligen på jobb 16-23 idag.
Jag som skulle få vara ledig en helg. En helg.
Men ikket. Jaja, jag behöver pengarna. Johannes
fick 2 nya nattpass nu också så det gör inte så
mycket. Hellre jobb än en ensam fredagskväll.

Men imorgon är det fest! Är sjukt peppad.
Längtar så ni anar inte. 2 månader sen sist. Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela