Nelly Bokestig Engberg

styling

Publicerad 2011-10-13 13:38:24 i Allmänt

Jag och ni vet såklart att det är insidan som är viktigast.
Att utseende inte spelar något roll.

Men för mig gör det faktiskt det. Jag mår inte psykiskt bra om jag inte känner mig fin.
Styling är mitt största intresse. Kläder, hår, inredning eller smink spelar ingen roll.
Jag tycker bara att det är så jäkla roligt att få skapa en look.

Det är faktiskt därför jag tycker att det är roligt att gå ut.
Det är inte för att jag får bli full och träffa kompisar, även om det är ett stort plus.
Nu har jag inte gått ut på över 1-2 månader och jag känner mig dräggigare än någonsin.

Jag minns inte ens senast jag lockade håret? Det är så töntigt och så ytligt, jag vet det. Men det är jag.
Idag så tänkte jag fixa mig ordentligt, även fast att jag bara skulle på stan och fika men
istället så ringde chefen och ville att jag skulle jobba.
Jag ville säga nej men kunde såklart inte.

Att jobba helger dödar min livsglädje, sakta men säkert känner jag.
Jag får aldrig tillfälle att göra det jag tycker om.

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2011-10-15 16:11:15

På aurells fest då jävlar ska vi va snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela