Nelly Bokestig Engberg

unknown

Publicerad 2011-10-27 23:38:46 i Allmänt

Känner mig otroligt duktig som har
hunnit med 2 kompisar idag. Det händer
ju faktiskt inte allt för ofta då jag jobbar,
dom jobbar, dom går i skolan, alla har pojkvänner.
Ja, ni känner säkert igen er.

Kollade på film och åt godis med Linn
och Victor nu ikväll. Unknown. Skitbra!

Nu ska jag kolla på Cougar Town och efter
det så blir det Irené Huss 2. Andra men sista
natten som jag behöver sova själv. Längtar
redan till halv 8 imorgonbitti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela