Nelly Bokestig Engberg

1

Publicerad 2011-09-04 15:33:41 i Allmänt



- Jag pratar/sjunger/studsar/dansar alltid när jag är själv
- Trots rensning då jag flyttade så har jag över 70 par skor
- Jag älskar att baka
- Jag älskar att handla/ge bort presenter/skämma bort mina nära och kära.
- 90% av alla komplimanger jag får är för mitt leende och att jag
alltid är så himla glad och skrattar mycket
- Jag tror på ödet och att allt händer av en anledning
- Jag har smycken och kläder som prydnader i mitt hem
- Jag älskar att äta. Jag äter i princip i hela tiden.
- Jag kan fejkgråta (ytterst lämplig talang då man har pojkvän)
- Att kombinerna umgänge med pojkvän, vänner och familj kan
vara det bästa som finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela