Nelly Bokestig Engberg

bananschampoo & balsam

Publicerad 2011-09-13 14:45:14 i

Tänkte tipsa er om det absolut bästa schampoot och balsamet
som jag någonsin använt.
De är ifrån Bodyshop och kostar 85:-/95:- flaskan.
låter kanske lite dyrt men en sån här flaska räcker lätt i ett halvår för mig.

Jag har normallångt hår och eftersom att produkten är så himla dryg
så behöver man inge mycket alls för att det ska nå ut i hela håret.
Jag behöver bara tvätta håret 1-2 dagar i veckan med det här bananschampoot.

Det är bara helt fantastiskt. Rekomenderar den starkt till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela