Nelly Bokestig Engberg

fredag

Publicerad 2011-09-09 12:52:28 i Allmänt

God morgon! Eller dag...

Kom nyss hem ifrån Johannes lägenhet, gjort det sista med rivningen nu.
Gah. Så jävla jobbigt. Nu sitter jag i strejk i soffan och tänker inte röra mig.

Fick något PMS anfall där borta? Helt plötsligt var jag bara arg, irriterad
och ledsen. Allt på samma gång. Med andra ord så blev jag knäppt tyst
och gjorde bara de jag skulle. What's up with that?!
Jag vet dock inte vad ett PMS anfall innebär men det här måste ha varit
något liknande. Fast istället för att skrika ut alla känslor så blir jag tyst.
Kan ju inte skrika om något som jag inte vet vad det är?

Så jävla konstigt.

Började iallafall skratta nu när jag såg kommentarerna på inlägget nedan.
Hahaha. Skönaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela