Nelly Bokestig Engberg

friends

Publicerad 2011-09-13 14:27:29 i Allmänt

Står på jobbet nu och väntar på att klockan ska slå 17.00.
Jag och Petra ska på Biteline och käka då och sen efter det
så ska jag ut på en powerwalk med Cassandra.

Det är viktigt att inte glömma bort sina vänner även om
man vill vara med sin pojkvän varje dag. Man gör ju lätt
det även om det inte är medvetet.
Det bästa är ju faktiskt att vara med sina vänner och få
sakna honom lite så man är dubbelt så glad över att träffa
honom sen när man kommer hem. ♥

Kom ihåg det alla flickvänner där ute, glömmer ni era vänner nu så
är det inte säkert att dom står där sen då du behöver dem.
Att vårda en vänskap är precis lika viktigt som att vårda ett förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela