Nelly Bokestig Engberg

high tech lighter

Publicerad 2011-09-10 12:46:38 i

Tänkte ge er ett litet tips på ögonskuggor.
Många köper dyra från Face, Make up store och sådär just för
att dom är superbra, men väldigt dyra också.

Det jag tänkte tips om är något som jag använder - High tech lighter.
Det är en produkt ifrån Make up store som man kan använda både på'
ögonlock, läppar och kindben.
Den här är som en kräm som gör att vilken ögonskugga som helst fäster
som berget. Jag lovar att du kan ha en ögonskugga ifrån HM för 9 kronor
och den sitter hela kvällen.

Till saken, köp hellre en lite dyrare sån här och lägg den alltid som bas,
då kan du köpte fler billiga ögonskuggor i roligare färger och alltid veta
att sminket sitter kvar hela kvällen.


De finns i flera färger, jag har knallrosa och lila.
Ska köpa beige, färgen ovan och svart så snart som möjligt också.

Visst har man hellre mycket för samma summa än lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela