Nelly Bokestig Engberg

it's so simple, i just love you

Publicerad 2011-09-07 17:28:27 i Allmänt

Dagen började inte så bra men jag och Johannes
bestämde oss för att åka ner på stan och inviga Subway
och då blev jag genast mycket gladare.
Gick på 4 soud, föredetta musikbörsen, där J köpte ett
munspel. Hihi. Ni anar inte vad han håller på där hemma nu!
Han är så himla söt när han sitter där och spelar.

Vi gick ner till mamma så hon fick lära honom lite hur man
läser noter och sådär. Tänkte att jag skulle snika tårta
och fixa kakor och sånt men då har Bisse tydligen bestämt
sig för att äta ute på resturang istället. Happ. No candy for me.
Jag jobbar ju så jag kan tyvärr inte följa med och fira honom :-(

Nu i eftermiddag har vi bara myst hemma och J har lagat
mat åt mig. Han är verkligen guld värd. ♥

Jobbar nu 17-22 och ska börja fylla på lite godis snart.
Roligare onsdag än såhär blev det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela