Nelly Bokestig Engberg

loppisen

Publicerad 2011-09-30 11:17:16 i Allmänt

Det gick så sjukt bra igår!
Det kom över 100 personer sammanlagt och jag fick sålt massor.
C 1500 kr fick jag ihop. Det är grymt med tanke på att mitt dyraste
plagg kostade 80kr.

Vi planerar redan att ha en ny i slutet av November :-)
Nu såg vi vad som sålde, lärde oss vad som kunde ha
varit bättre och sämre osv.
Nästa gång kommer vi att ha öppet 14-18 istället för
16-20 tillexempel.

Shit vad jag är glad över hur bra det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela