Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2011-09-10 09:36:01 i Allmänt

Blev ingen mer bloggning igår.
Men mitt humör vände och blev på topp iallafall :)

Linda kom förbi med fika, min bror kom upp och började
sin egen lilla förfest och Johannes satt med sitt munspel.
Supermysig eftermiddag. Vi åt middag hos mamma allihopa
och sen gick jag och Linda igenom vårat förråd på kläder
som vi ska använda i vårat lilla projekt som jag ska berätta
om här alldeles strax. Kommer att bli grymt!

Jobbade på Domsaga hela kvällen. Supermysigt att vara tillbaka
och att vara igång igen. Det här året ska dock jag och Bisse jobba
där båda två vilket kommer att bli superroligt.

Nu ska jag äta frukost och sen blir det jobb på Videoteket 11-17.
Ser ut att bli en utgång ikväll med Petra så vi får väl se hur mycket
bloggning eller inte det blir idag.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela