Nelly Bokestig Engberg

macke

Publicerad 2011-09-06 19:52:50 i Allmänt

Ni anar inte vilken fantastisk ridtur jag hade idag!
Macke var nyskodd och i princip helt frisk i hans ben så
det var som en helt ny häst.
Jag red ut med Linda och hennes nya häst Palle. Dom visade
ett elhjulspår uppe vid sidsjön där det var hur fina stigar som helst.

Jag är helt kär i ridning just nu. Så himla glad att
jag får rida Macke. I slutet av september nu också
så åker Gussi till Australien så då blir det dessutom
"heltid" för mig uppe i stallet.
Det är verkligen något helt annat att få rida själv än
på ridskola.

Nu ska jag hämta ma boyfriend på jobbet. Det blir nog
en myskväll ikväll om han inte tänker dra iväg mig på träning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela