Nelly Bokestig Engberg

myskväll

Publicerad 2011-09-04 11:55:24 i Dagens

Igår efter jobbet så gick jag och solade i 15 min.
Var hos mamma på eftermiddagen och färgade håret.
Gick hem (upp två våningar) och gjorde iordning mat
och tände ljus överallt.
Hämtade hjärtat på jobbet klockan 21 och när han
kom hem så stod bakpotatis med skagenröra och kycklingröra
på bordet. Tända ljus och fin musik var på. Vi hade världens
myskväll där vi bara kramades i soffan och kollade på rederiet.

Johannes skulle upp klockan 6 idag för att åka på jobbet så
det blev inge sent alls. Men det är otroligt skönt med sådna
lördagar ibland.


Älskar sådana här tunikor att bara trosa omkring i hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela