Nelly Bokestig Engberg

myskväll

Publicerad 2011-09-02 10:30:59 i Allmänt

Åh vilken fin kväll vi hade igår! Jag lagade mat åt oss
och sen så spelade vi monopol och alfapet. Klockan 00.00
ungefär så gav vi upp. Då hade vi spelat i nästan 5 timmar.
Så himla roligt.
Måste tillägga att jag vann storslaget på monopol... Sen så blev
det lika på alfapet och då gjorde vi ett avgörande som J vann med
1 poäng på. Ett jävla poäng! Gudars vad irriterad man kan bli på sånt.
Vi är lika dåliga förlorade båda två. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela