Nelly Bokestig Engberg

night time

Publicerad 2011-09-13 23:02:31 i Allmänt

Håller på att kika på "Hannibal rising" nu med J.
Är supertrött så jag ska alldeles strax gå och lägga mig.
Klockan står på 05.30 imorgon. Varför? Jo det ska jag berätta.

Imorgon så jobbar jag först 06.45 - 16.00 och sen
17.00 - 22.00 på Videotekt. Jag kommer att vara död.
Än så länge är jag ledig på torsdag och då ska jag vila
ut mig ordentligt innan det blir jobb hela helgen.
Risken är dock rätt stor att det blir jobb både tors och
fre dag också. Även fast att jag jobbar fredag kväll med.

Men pengarna ska in. Hyran ska betalas och skor ska inhandlas.
Att bero på skor så la jag beslag på de backraste pumpsen jag
sett i mitt liv idag. Visar imorgon eller på torsdag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela