Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2011-09-07 11:20:07 i Allmänt

Bläääää vad jag inte är på något bra humör alls idag.
Drömde om min lilla Skråll inatt. Fy fan vilken jävla ångest.
Det går inte att beskriva hur mycket jag saknar henne.
Min lilla älskling. Min lilla hund. Mitt lilla monster. Min lilla boll.

Jag undrar om hon har glömt mig nu, eller om hon också minns och saknar...
Det är så svårt det där med djur. Man kan inte veta vad som tänker eller vad dom känner.
En sak är iallafall säker och det är att jag aldrig kommer att glömma henne ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela